Alla inlägg den 9 november 2015

Av Torbjörn Rolf - 9 november 2015 07:05

Det första Socialdemokraterna borde göra är att säga upp regeringssamarbetet med Miljöpartiet för dom har fått alldeles för mycket att säga till om i förhållande till dess storlek, där var Fredrik Reinfeldt mycket bättre att ge lite inflytande för att hålla övriga Allianspartiers väljare nöjda. Inget fel med Miljöpartiet förutom att dom nu vid regeringsställning vill genomföra så mycket av dess politik men mycket har dom ju fått backa ifrån då folkstromen blivit för stor... och det har även skadat Socialdemokraterna i slut ändan plus att Stefan Löfven varit lite för tafatt. Se bara nu i flyktingfrågan.

#dinröst #svpol #flyktingkrisen #derödgröna #litetmedmakt #nyval #tafattregering

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Detta är jag...


Här följer du vad som händer i mitt liv. Kommer då och då även skriva om något som gör mig arg/upprörd eller irreterad av.

Här finns jag...

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Ställ din fråga här...

0 besvarade frågor

Kommentera

Viktig information

Om jag vill något...

RSS

Jag läser dessa...


Ovido - Quiz & Flashcards