Alla inlägg under december 2012

Av Torbjörn Rolf - 31 december 2012 09:04

Så var detta året lagt till handlingarna om 13 timmar. Detta året har varit ett av dem bättre i mitt 38,5 åriga liv. Hoppas nästa blir ännu bättre än detta.

Var nu försiktiga kära läsare och gör nu inget som jag inte skulle gjort... Hoppas ni alla ni och er övriga får en trevlig dag, kväll och natt i glada vänners lag. Sköt om er och väl mött nästa år.

GÅTT NYTT ÅR ÖNSKAR
BloggTosse

Av Torbjörn Rolf - 26 december 2012 03:41

Snart är detta året slut å läggs till handlingarna. Fick besked om att jag kommit in på omv.prog som jag skrivit om tidigare. Äntligen kan jag få min utbildning. Va bara de jag ville säga.

Gått slut å gått nytt år på er och på återseende nästa år.

BloggTosse

Av Torbjörn Rolf - 26 december 2012 03:41

Snart är detta året slut å läggs till handlingarna. Fick besked om att jag kommit in på omv.prog som jag skrivit om tidigare. Äntligen kan jag få min utbildning. Va bara de jag ville säga.

Gått slut å gått nytt år på er och på återseende nästa år.

BloggTosse

Av Torbjörn Rolf - 10 december 2012 02:22

Var hos en tjejkompis i fredags och titta på film tillsammans med henne.

Vi såg på Joker och Drömkåken med Björn Skifs. Vi hade också ett bra å fint samtal efteråt om vänskap och kärlek och vi kom fram till att vi var på samma våglängd. Vi gillar varandra som vänner som jag känner att vi kommer ha resten av våra liv. Hon och jag har kul ihop, har liknande smak och humor.

Under vårt samtal fråga hon om jag hade känslor för henne, svara att jag gillar henne som vän. Men vänskapen känns som något mellan vänskap å kärlek, det är ändå inte ren kärkek då den pirrande känslan inte finns där, vi trivs i varandras sällskap men som jag sa utan den där känslan som finns när man är kär. Vi känder någ omedvetet ut signaker som kan tolkas att den andre skulle vara kär i den andra. Är väll de som kan beskrivas som san vänskap, visst kan de leda vidare men då hoppas jag att vi vågar säga det till varandra. Vill inte förlora henne.

BloggTosse

Av Torbjörn Rolf - 10 december 2012 02:21

Var hos en tjejkompis i fredags och titta på film tillsammans med henne.

Vi såg på Joker och Drömkåken med Björn Skifs. Vi hade också ett bra å fint samtal efteråt om vänskap och kärlek och vi kom fram till att vi var på samma våglängd. Vi gillar varandra som vänner som jag känner att vi kommer ha resten av våra liv. Hon och jag har kul ihop, har liknande smak och humor.

Under vårt samtal fråga hon om jag hade känslor för henne, svara att jag gillar henne som vän. Men vänskapen känns som något mellan vänskap å kärlek, det är ändå inte ren kärkek då den pirrande känslan inte finns där, vi trivs i varandras sällskap men som jag sa utan den där känslan som finns när man är kär. Vi känder någ omedvetet ut signaker som kan tolkas att den andre skulle vara kär i den andra. Är väll de som kan beskrivas som san vänskap, visst kan de leda vidare men då hoppas jag att vi vågar säga det till varandra. Vill inte förlora henne.

BloggTosse

Av Torbjörn Rolf - 7 december 2012 00:50

Hej.

Senare idag ska jag hjälpa en person som behöver stöd för att det inte händer något när personen sagt till.

Hoppas personen får den hjälpen med mitt stöd, det är några till som ställer upp och där med hoppas vi att något ska hända.


Inget nytt om min ansökan till omv.prg börjar bli orolig att jag inte kommit in, hoppas inte det beror på att min kommun skicka iväg ansökan efter ansökningstiden gått ut i så fall kommer jag bli vansinig på dom nu när jag efter lite sjaffs med dom fått klartecken att plugga i annan kommun. Skulle vara min vanliga otur i så fall och då är chansen står att jag blir av med jobbet(anställningen) som tim.vik

Hoppet är det sista som över människan sägs det....

BloggTosse

Av Torbjörn Rolf - 7 december 2012 00:50

Hej.

Senare idag ska jag hjälpa en person som behöver stöd för att det inte händer något när personen sagt till.

Hoppas personen får den hjälpen med mitt stöd, det är några till som ställer upp och där med hoppas vi att något ska hända.


Inget nytt om min ansökan till omv.prg börjar bli orolig att jag inte kommit in, hoppas inte det beror på att min kommun skicka iväg ansökan efter ansökningstiden gått ut i så fall kommer jag bli vansinig på dom nu när jag efter lite sjaffs med dom fått klartecken att plugga i annan kommun. Skulle vara min vanliga otur i så fall och då är chansen står att jag blir av med jobbet(anställningen) som tim.vik

Hoppet är det sista som över människan sägs det....

BloggTosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Detta är jag...


Här följer du vad som händer i mitt liv. Kommer då och då även skriva om något som gör mig arg/upprörd eller irreterad av.

Här finns jag...

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Ställ din fråga här...

0 besvarade frågor

Kommentera

Viktig information

Om jag vill något...

RSS

Jag läser dessa...


Ovido - Quiz & Flashcards