Alla inlägg under februari 2012

Av Torbjörn Rolf - 20 februari 2012 22:24

I går var det söndag och vi träffades åter igen det gamla gäng som nu träffats under 5 års tid.
Denna gången håll vi på med lera, nästa gång ska vi göra något med garn igen.


Ha en skön vecka du kära läsare...

 

BloggTosse

bloggar@comhem.se

Av Torbjörn Rolf - 17 februari 2012 21:35

Du kommer hitta mig här tosse.n.nu


Hej.

Kommer bra då och då skriva i denna bloggen, på tosse.n.nu finns min blogg och det är även min hemsida.

Den är under uppbyggnad men är värd ett besök för det kommer till saker undan för undan. Kan vara kul att följa bara för detta, se hur den kommer se ut när den är färdig. Du som då följt den kan då säga att att förr hade den det eller det och såg ut så och så...


På återseände...

 

BloggTosse

bloggar@comhem.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Detta är jag...


Här följer du vad som händer i mitt liv. Kommer då och då även skriva om något som gör mig arg/upprörd eller irreterad av.

Här finns jag...

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Ställ din fråga här...

0 besvarade frågor

Kommentera

Viktig information

Om jag vill något...

RSS

Jag läser dessa...


Ovido - Quiz & Flashcards